لیفت بینی بدون جراحی بینی

لیفت بینی چیست ؟

در ابتدا به طور خلاصه به روش های لیفت بینی اشاره میکنیم و در ادامه مطلب میتوانید مزیت ها و عوارض هر یک از روش ها را مطالعه کنید و علاوه بر این موضوع تفاوت عمل جراحی بینی با لیفت بینی را بخوانید. علاوه بر اطلاعات لیفت بینی در جراحی 24 دیگر روش های جراحی بینی را میتوانید مطالعه کنید.

انواع روش های لیفت بینی:

  • فیان بینی
  • لیفت با تزریق ژل(فیلر)
  • لیفت با نخ
  • لیفت با انجام پلاسما جت
  • لیفت بینی با لیزر

فرم دادن بینی بدون جراحی امکان پذیر است؟

در گذشته اگر شخصی قصد داشت عیوب بینی خود را برطرف کرده و آن را به فرم دلخواه درآورد، تنها راه استفاده از روش رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی بود. این روش شاید از محبوبیت های فراوانی برخوردار باشد، اما خیلی از افراد به دلیل ترس از بیهوشی یا دوره نقاهت بسیار طولانی و سایر عیوب این روش سنتی، ترجیح می‌دادند برای دست‌یابی به بینی خوش فرم در جست وجوی روش‌های بدون جراحی و مدرن‌تری باشند که استفاده از آن‌ها عوارض و هزینه کمتری را برایشان به همراه داشته باشد.

اگر شما هم جز افرادی هستید که به دنبال روش‌های کم‌خطر و مدرن‌تری برای فرم‌دهی به دماغ خود هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با تمامی روش‌های انجام لیفت بینی و مزایای آن‌ها آشنا کنیم.

هنگامی که ما معمولا به جراحی بینی فکر می کنیم، ممکن است به عنوان نوعی از روش هایی باشد که کل بینی را تغییر می دهد. اما واقعیت این است که بیماران مختلف می خواهند نتایج متفاوت داشته باشند. برخی از بیماران واقعا تغییرات بزرگی را در بینی می خواهند ایجاد کنند اما بیماران دیگر فقط با تغییرات اندک روی دماغ خود به نتیجه لازم می رسند آن ها به این نتیجه رسیده اند که یک تغییر کوچک بینی به دلیل قرار گیری در مرکز صورت بسیار می تواند مهم باشد.

این تغییرات با لیفت بینی قابل انجام است اما اگر به دنبال تغییرات گسترده تری هستید در رابطه با جراحی بینی بخوانید

دلایل لیفت بینی

چرا میخواهید بینی خود را بالا بیاورید یا به اصطلاح nose lifting کنید ؟

افسرگی بینی (حالت افتاده ):

گاهی اوقات نوک بینی می تواند به طور قابل توجهی پایین باشد. در موارد شدیدتر، نوک بینی می تواند دهان را تحت تأثیر قرار دهد، به ویژه هنگامی که بیمار لبخند می زند. با توجه به علت ناپدید شدن، می توان از طریق نوک انگشتان دست، به روش های مختلفی عمل کرد. با این حال، “بالا بردن دماغ بدون جراحی” در اینجا  به معنی ایجاد نوک بینی است که با دهان، گونه ها و لب ها مطابقت دارد. اغلب، این امر در مورد ایجاد زاویه مناسب بین آغاز لب و نوک بینی است. این را می توان به روش های مختلفی از جمله جراحی انجام داد.

در بعضی از افراد که تمایل به رفتن زیر تیغ جراحی ندارند این نوع عمل دماق بیشتر مورد توجه می باشد.

در بینی هایی که انحراف شدید دارد تیغه آن ها این نوع روش کارایی ندارد.

لیفت بینی در صورتی که پره های بینی شما بزرگ هستند و یا نوک افتاده دارند کاربرد دارد.

توصیه های مراقبتی قبل از لیفت بینی گوشتی و استخوانی

در روش لیفت بینی مانند جراحی بینی که باید نکاتی را رعایت کنید که در محتوا اقدامات قبل عمل بینی توضیح دادیم ، قبل از لیفت بینی هم نکاتی باید رعایت کنید و دقت داشته باشید این موارد که ذکر می شود کاملا عمومی می باشد و نباید از جلسات مشاوره با پزشک قبل از اقدامات لازم غافل شوید.

 باید سوالات خود را از پزشکان بپرسید تا با خیال آسوده لیفت بینی را انجام دهید.

  • دو هفته قبل از لیفت بینی گوشتی و استخوانی از مصرف دخانیات خودداری کنید چرا که استفاده ازسیگار و قلیان باعث اختلال در فرایند اکسیژن رسانی میشود
  • اگر دچار حساسیت دارویی هستید به پزشک خود اطلاع دهید
  • اگر قبل از انجام لیفت بینی دارو استفاده کردید یا دچار بیماری  هستید به پزشک اطلاع دهید
  • از خوردن داروهای رقیق کننده خون خود داری کنید
  • اگر قبل از لیفت بینی توسط پزشک دارویی دریافت کردید به طور منظم استفاده کنید

انجام این موارد آمادگی شما را برای انجام لیفت بینی بالا میبرد و از طرفی میتواند به زمان بهبود شما کمک کند و نتیجه برای شما ماندگار تر باشد

لیفت بینی گوشتی

انواع روش‌های لیفت بینی

روش فیان بینی

یکی از به روز ترین و جدیدترین نسل دستگاه های پلاسما، دستگاه پلاسما فیان میباشد که علاوه بر جوانسازی پوست و مورد استفاده در نواحی پلک و صورت قادر به کوچک کردن فرم بینی نیز میباشد. این اقدام برای بینی های گوشتی بسیار مناسب است.

عملکرد فیان به این صورت است که سوراخهای بسیار ریزی روی سطح بینی ایجاد میشود که همین سوراخ های ریز باعث انقباض و لیفت شدن سریع فیبرهای بینی مشود. و علاوه بر این موضوع به دلیل حرارت و گرمایی که تولید میکند میتواند به از بین رفتن چربی زیر پوست کمک کند که همین اتفاق  به کوچک کردن سایز بینی کمک میکند

آیا فیان بینی عوارض دارد؟

به طور کلی باید گفت تمامی اقداماتی که برای کوچک کردن یا فرم دادن بینی استفاده میشود ممکن است همراه با عوارض باشند اما در روش فیان بینی درصد این عوارض به شدت کم میباشد و میتوان گفت یکی از امن ترین روش ها برای تغییر فرم بینی میباشد. توصیه میشود برای انجام هر کدام از روش ها حتما با متخصص و پزشک جراح مشورت کنید تا با توجه به درخواست شما بهترین تصمیم با کمترین عوارض انجام شود 

لیفت به وسیله تزریق ژل (فیلر بینی)

لیفت بینی با ژل یکی از ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین روش‌های زیباسازی بینی است. در این روش هیچ خبری از بیهوشی یا جراحی نیست و همانطور که از نام آن نیز می‌توان حدس زد، پزشک بعد از این که بینی فرد مراجعه کننده را توسط ژل، بی‌حس نمود (بی حسی موضعی) اقدام به تزریق مقادیر کمی از اسید هیالورونیک در اطراف بینی می‌کند. اگر این ژل به نواحی نوک بینی تزریق شود، می‌تواند باعث ایجاد ظاهری نوک تیز، متقارن و در نهایت زیباتری در بینی فرد شود؛ البته از این روش برای پرکردن فرورفتگی‌ها و صاف کردن انحنای بینی نیز استفاده می‌شود.

ژل هیالورنیک اسید کاملا بدون عوارض بوده و پس از مدتی در حدود یک سال به طور کامل جذب بدن خواهند شد، پس هیچ نگرانی از بابت مواد تشکیل دهنده یا عوارض بعد از تزریق این ژل وجود ندارد، همچنین این عمل تنها در حدود 10 دقیقه زمان می‌برد و نتایج آن سریعا بعد از تزریق قابل مشاهده است.

مزایای روش لیفتینگ با ژل

  • فاقد عوارضی همچون (اسکار یا شل شدن غضروف)
  • تغییر فرم بینی پس از یک‌ سال
  • عدم نیاز به بیهوشی کامل
  • بهبودی بسیار سریع
  • فاقد دوره نقاحت
  • هزینه بسیار کم

لیفت بینی با لیزر

این نوع از جراحی بینی که با کمک لیزر انجام میشود معمولا برای ایجاد تغییرات جزئی در ظاهر بینی مورد استفاده قرار میگیرد.در جراحی لیزر تغییرات توسط یک نور تقویت شده که از دستگاه لیزر ساطع می شود انجام میشود.

با کلیک روی لینک اطلاعات جامع و کامل تری را درباره جراحی بینی با لیزر بخوانید.

نکات مراقبتی بعد از لیفت بینی

در این مورد هم مانند مراقبت بعد از عمل جراحی بینی باید نکاتی را برای بهبود سریع و کوتاه شدن زمان نقاهت رعایت کنید:

  • از کمپرس آب سرد  در طی روز به مدت 15 دقیقه روی بینی خود استفاده کنید
  • چند روز بعد از لیفت بینی مانند عمل جراحی بینی زمان استراحت و خواب سر خود را بالاتر از سینه قرار دهید
  • با توجه به توصیه پزشک از رژیم غذایی استفاده کنید تا زمان نقاهت را تسریع ببخشید
  • از نور مستقیم آفتاب و محیط های با گرد و غبار برای چند روز دوری کنید
  • مصرف دخانیات را متوقف کنید و حتی در معرض دود آنها قرار نگیرید
  • تا مدتی فعالیت های سنگین یا ورزش های سنگین مانند شنا، والیبال و هر ورزش سنگینی را متوقف کنید
  • حتما برای چک کردن بعد از لیفت بینی به پزشکتان مراجعه کنید
  • از خوردن داروهای رقیق کننده خون مثل آسپرین خودداری کنید مگر مصرف آن ها به دستور پزشکتان باشد

لیفت بینی (گوشتی ) با نخ

لیفت بینی با نخ، یکی از روش‌های پرطرفدار برای لیفتینگ بینی به شمار می‌رود. این روش نسبت به روش تزریق ژل از ماندگاری بیشتری برخوردار بوده و مراجعه کننده می‌تواند بینی خود را کاملا به شکل دلخواه خود در آورد، همچنین استفاده از نخ یکی از بهترین روش‌ها برای ترمیم بینی اشخاصی است که پس از عمل  رینوپلاستی از فرم بینی خود راضی نبوده و قصد تغییر آن را دارند.

در این روش پزشک پس از تزریق آمپول بی‌حسی به بینی فرد، چند سوراخ بسیار کوچکی در نوک بینی ایجاد می‌کند تا از طریق آن‌ها بتواند نخ‌ها را زیر پوست شخص قرار ‌دهد. این نخ ها از جنس پروتئین‌ بوده و کاملا سازگار با بافت بدن انسان طراحی و تولید شده اند، به همین دلیل در حدود 2 سال پس از این عمل، نخ‌ها بدون هیچ عوارضی جذب بدن شخص شده و بینی شخص به حالت اولیه خود بازمی‌گردد. پس از بازگشت کامل ظاهر بینی، می‌توان به راحتی با یک عمل ترمیمی فرم جدیدی را برای بینی تعیین نمود.

از این روش نیز علاوه بر لیفتینگ بینی، برای برطرف نمودن افتادگی سر بینی یا قوزبینی استفاده می‌شود. دوران نقاهت این عمل کمی بیشتر از لیفتینگ با ژل است و شخص باید در حدود سه روز طبق توصیه‌های پزشک خود برخی مراقبت ها را انجام دهد.

معمولا بیشتر افرادی که بینی های گوشتی دارند به سراغ لیفت میروند در صفحه لیفت بینی گوشتی با نخ میتوانید روشهای نخ و دیگر روش های لیفت کردن بینی های گوشتی را مطالع کنید.

مزایای روش لیفتینگ با نخ

  • ماندگاری بالاتر از روش تزریق ژل
  • ایجاد تغییرات دلخواه برروی بینی
  • عدم نیاز به بیهوشی کامل
  • کوتاه بودن زمان عمل
  • نقاهت کوتاه مدت

لیفت به روش پلاسما جت

روش پلاسما توسط دستگاهی با نام Plexer (پلکسر) انجام می شود که یک دستگاه واراتی است که از کشور ایتالیا وارد ایران می شود. پلاسما جت یکی از مدرن‌ترین روش‌های زیبایی و جوان‌سازی پوست است که با نام «بلفاروپلاستی دینامیک» نیز شناخته می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده، پلاسما نوع چهارم یک ماده بوده و نه جامد و نه مایع و نه گاز است. اساس کار روش لیفتینگ بوسیله پلاسما جت، این است که پلاسما جت با یونیزه کرده گاز میان اپلیکاتور و پوست، لایه سطحی پوست ( اپیدرم) را از حالت جامد به گاز تبدیل می‌کند؛ این عمل در نهایت باعث تحریک سلول‌های پوستی و بهبود بافت پوست می‌گردد . از این روش علاوه بر لیفتینگ بینی می‌توان برای رفع افتادگی پلک، رفع چین و چروک صورت، برطرف نمودن خال‌ و انواع اسکار استفاده کرد.

لیفت با دستگاه پلکسر ایتالیایی

استفاده از روش پلاسما جت نیز به جراحی یا بیهوشی نیاز ندارد اما بنابر صلاح دید پزشک و نیاز مراجعه کننده، ممکن است مراحل درمان شما تا پنج جلسه نیز به طول بیانجامد، البته فاصله بین این جلسات در حدود یک ماه است.

در این روش پس از پاک‌سازی کامل صورت فرد از مواد آرایشی، به مدت یک ساعت پماد ضد عفونی کننده را روی سطح پوست شخص قرار می‌دهند. پس از این مرحله پوست بینی به صورت نقطه‌ای سوزانده خواهد شد که با کمی احساس درد یا گرما همراه خواهد بود. در آخر نقاط سوختگی کوچکی در جایی که پلاسما انجام شده، باقی می‌مانند که چهار الی ده روز طول می کشد تا اثر آن از بین برود. برای بهبود سریع تر این آثار بهتر است که از دست زدن به این ناحیه، مالیدن آن و قرار گرفتن در زیر نور خورشید خودداری کنید.

استفاده از پلاسما جت بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که بینی گوشتی داشته و می‌خواهند بدون جراحی یا بی‌هوشی فرمی دلخواه را برای بینی خود ایجاد کنند؛ البته زمانی که پلاسما جت در کنار روش‌هایی همچون اسیدهیالورونیک استفاده شود، می‌تواند نتایج به مراتب بهتری را برای شخص به همراه داشته باشد.

در این روش عمل شما کمتر از 20 دقیقه طول می‌کشد. 

مزایای روش لیفتینگ با پلاسما جت

  • هزینه کمتر از جراحی رینوپلاستی
  • تأثیر و نتیجه دراز مدت
  • بدون نیاز به بیهوشی
  • عوارض کم و خفیف
  • بهبودی سریع

لیفت بینی بدون جراحی

تزریق ژل بوتاکس نیز برای بینی هایی با سوراخ های بزرگ توصیه می شود اما این را بدانید کلا بوتاکس بیشتر از 6 ماه دوام نخواهد داشت.

فیلم لیفت بینی گوشتی

در ویدیو زیر میتوانید روش لیفت بینی با نخ را مشاهده فرمایید ( در انتهای هر مطلب سایت یک ویدیو اختصصی برای شما عزیزان آماده شده است)

 
 
 
سوالات و نظرات خود را به صورت کامنت در فرم زیر ثبت کنید تا سریعا پاسخ داده شود .
 

لطفا به این محتوا امتیاز دهید (5 ستاره)

روی یکی از ستاره ها بزنید تا امتیاز شما به مقاله ثبت شود ( لطفا 5 ستاره امتیاز دهید)

میانگین امتیازها 2.7 / 5. تعداد امتیازها: 389

تا به حال کسی امتیاز نداده لطفا شما امتیاز 5 ستاره به ما بدهید و از ما حمایت کنید

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاه‌

فائزه

باسلام. این عملکرد کوچک کردن نوک بینی با نخ برای بینی هایی که نوک گوشتی دارند چگونه صورت میگیرد. و اگر ممکن است جراحی یکی از این نوع بینی ها به نمایش گذاشته شود. ممنونم.

دکتر جراح

در مورد نحوه استفاده از روش لیفت بینی بدون جراحی ویدیویی در آخر متن گذاشته شده است که کاملا نحوه عمل لیفت بینی را توضیح می دهد میتوانید در آن مشاهده بفرمایید.

سمانه

سلام….
لیفت بینی با پلاسما جت انجام دادم
تقریبا یک ماهی هست از کرم هیدرو درم استفاده میکنم ولی قرمزی بینیم از بین نرفته …
چیکار کنم؟؟؟

پارسا

سلام دوست عزیز شما از بینیتون راضی هستین؟واقعا کوچیک شده؟

دنیا

سلام بعد از پلاسما نیاز به چسب زدن هست.تا کی باید پماد بزنم.بعد از اینکه زخم خوب شد چسب باید بزنیم یا روز اول

محسن

سلام عمل لیفتینگ بینی برا همیشه بالا میمونه یا بعداز چند سال به حالت اول برمیگرده ¿تشکر

دکتر وارسته نژاد

چیزی که در مقاله ها آورده شده این است که بینی گوشتی بعد از چند سال احتمال افتادگی دارد.

مینا

بینی من از نیم رخ صافه و افتادگی نداره
ولی عدم تقارن جزئی داره و مقدار خیلی کمی به سمت راست متمایله که به چشم نمیاد ولی خودم ناراحتم از بابتش
این روش برای من مناسب هستش؟

نا شناس

سلام من ووشو کارم و از فرم دماغم راضی نیستم و بخاطر رزمی کار بودنم نمیتونم جراحی کنم چون احتمال ضربه خوردنم زیاده میخواستم بدونم تو این روش ضربه مشکل ایجاد میکنه؟

دکتر وارسته نژاد

خیر برای شما کاربردی نخواهد داشت بینی های گوشتی معمولا 2 تا 3 سال تغییر فرم پیدا می کنند. با یه دکتر جراح مشورت کنید.

مریم

سلام.همسربنده قبلاپلیپ داشتندوعمل شدندوالان نوک بینیشون غضروف ندارند وازچندناحیه بینیشون شکسته. ایشون میتونند لیفت کنند؟ ممنون

دکتر وارسته نژاد

بینی شکسته شده را لیفت نمی‌کنند بهتر است با یک دکتر جراح صحبت کنید.

سیدمجتبی

سلام بینی من همچیش خوبه ولی قوس داره یکم ……بینیمم ضریف ولی استخوانی هستش ..راهنمایی بفرمایین ممنون میشم

دکتر وارسته نژاد

برای بینی استخوانی لیفت بینی توصیه نمی‌شود بیشترین کاربرد آن برای دماغ گوشتی است.

M.sh

سلام ببخشید من تازه وارد پانزده سال شدم میخواستم بدونم میتونم لیفت بینی با نخ رو انجام بدم ؟
و هزینه اش چقدر میشه

دکتر وارسته نژاد

سلام محدودیت سنی خاصی ندارد چرا که لیفت عوارض خاصی ندارد. هزینه آن در حال حاضر بین 300 تا 400 هزار تومن توسط دکترها قیمت میخورد.

پری ناز

سلام ،من میخوام بدون جراحی فقط یه کم نوک بینی م رو بالا ببرم ،دماغم گوشتی نیست ،استخونی هم نیست،ولی عکسهای لیفت با نخ رو دیدم نوک ببنی خیلی زیاد بالا رفته و غیر طبیعی هستش .برای لیزر با یه کلینک زیبایی مشاوره کردم ،گفتن چون پره های بینی م مشکل نداره و قوز هم خیلی کمه ،با لیزر خیلی خوب میشه و قیمت هم یک میلیون وهفتصد دادن ممکنه لطفا راهنمایی بفرمایید کجا بهتره برای مشاوره مراجعه کنم.

دکتر وارسته نژاد

در مورد لیزر بینی این مطلب را بخوانید :
https://www.jarahi24.com/laser-rhinoplasty/حتما به شما اطلاعات خوبی خواهد داد.
لیفت بینی هم می‌شود به دکتر بگویید زیاد بالا برده نشود البته این تشخیص پزشک جراح شما است که بینی شما به چه نوع عمل زیبایی بینی نیاز دارد.

sepid

سلام برای بینی غضروفی چه روشی مناسبه برای قوز بینی و مقداری افتادگی نوک بینی؟

دکتر وارسته نژاد

معمولا بینی گوشتی در صورت تشخیص لیفت می شوند اگر استخوانی باشند خیر.

فاطمه

سلام روزتون بخير من چند روز پيش براي ليفت بيني رفتم مشاوره به من گفتن بعد از ٦ بار ترميم فرم بيني ماندگار ميشود و علاوه بر ليفت ژل هم تزريق ميكنند و قيمت رو برام دو مليون و چهارصد محاسبه كردند امكانش هست واقعا بيني ام بعد از ٦ بار ترميم حالت ماندگاري پيدا كند؟

دکتر وارسته نژاد

اطلاعی در مورد تعداد ترمیم بینی نداریم اما بله گاهی برای یک دست شدن بینی و پر کردن قوز از تزریق ژل نیز استفاده میشود.
قیمت ها هم متفاوت است لیفت بینی از 300 هزار تومان شروع می‌شود تا چند میلیون تومان.

ساسان

با عرض سلام و خسته نباشین. در اول تشکر میکنم بابت این مطالب مفیدتون.
ببخشین کسی که بیماری زایده پوستی( کلوئید) داره میتونه این روش رو انجام بده؟
ممنون میشم ازتون🙏🙏🙏

دکتر وارسته نژاد

زایده پوستی منظور شما به چه صورت است لطفا بیشتر توضیح دهید

ترانه

سلام بینی من کمی انحنا دارد با افتادگی. نوک بینی ام غضروفیه
میخواستم بدونم لیفت با نخ میتونم انجام بدم که بالا تر بره و انحنا برطرف بشه؟؟ یا ژل هم میشه؟؟

دکتر واسته نژاد

اگر بینی شما گوشتی باشد می شود اگر استخوانی باشد خیر – معمولا ژل برای پر کردن قوز بینی هم استفاده می شود.

رها

سلام بینی من گوشتیه و یکم از رو به رو افتادس ولی از نیم رخ خوبه شما چطور لیفتی رو بهم پیشنهاد میکنید و چه دکتری برای این کار خوبه؟

دکتر وارسته نژاد

برای شما لیفت با نخ مناسب تر است، در مورد سوال دوم شما متاسفانه فعلا ما دکتری معرفی نمیکنیم.

سمیرا

سلام خسته نباشید.من بینیم کوچیکه …حالت غضروفی اما همه چی خوبه ولی از نیم رخ حالت افتدگی داره عایا میتونم از لیفت با تخ استفاده کنم و تا چ مدت لیفت با نخ میمونه

دکتر وارسته نژاد

معمولا برای همچین مواردی استفاده نمی شود مگر بینی گوشتی باشد.

الناز

سلام من بینیم گوشتیه یکمی قوز داره اگه بخوام پرهای
بینیمو کوچیک کنمو سر بالا هم باشه و قوزش هم برداشته
بشه چقدر هزینه داره ؟و اینکه میتونم بینیمو با نخ لیفت
کنم؟

دکتر وارسته نژاد

پرهای بینی با لیفت دست می شود اما قوز رو فکر نمیکنم.
هزینه لیفت بینی با نخ حدودا از 200 تا 500 هزار تومان متفاوت است.

زهرا

سلام من بینیم رو سه سال پیش جراحی کردم اما متاسفانه هم نوک بینی من افتاده شده هم یه طرف بینی من گود و طرف دیکرم استخوانش یکم برآمده شده در و نوک بینی من از قبل عمل حالت بزرگتری پیدا کرده ، بینی من قبل عمل استخوانی بود ولی الان تا حدودی شبیه گوشتی شده تا حدودیم نوک بینیم فیبروزی شده با این اوصاف آیا با نخ ولیفیت مشکلاتاش حل میشود یا نیاز به عمل مجدد دارم‌.
بسیار سپاس

دکتر وارسته نژاد

لیفت بینی برای گوشتی پاسخ گو است نه استخوانی توصیه می کنیم یک بررسی کامل به همراه عکس دماغ را به یک دکتر جراح بینی نشان دهید.

پيمان

سلام ميخواستم بدونم براي بيني هاي گوشتي بيشتر توصيه ميشه يا استخواني؟

دکتر وارسته نژاد

همانطور که در دیدگاه های قبلی توضیح داده شد برای دماغ های گوشتی مناسب تر است.

khanoom

سلام
بینی من گوشتی هستش و نوک بینی خیلی بزرگی دارم بطوریکه توی عکسهایی که میگیرم نوک بینیم انگار یه توپ کوچولوعه دوست دارم بینی باریکی داشته باشم
میخواستم با تزریق آنزیم های کوچک کننده بینی بینیم رو کوچیک کنم
میشه راهنمایی کنید که هزینه ش چقدره و اینکه برگشت پذیره؟
با یه جلسه درست میشه؟

دکتر وارسته نژاد

در مورود تزریق آنزیم کوچک کننده بینی گوشتی معمولا 3 تا 6 جلسه نیاز است و هزینه تزریق آنزیم بسته به دستمزد دکتر دارد.

اشکان

ببخشید دکتر هزینه هرجلسه ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان هست یاکلا این قیمت هست ممنونم میشن بگید

دکتر وارسته نژاد

معملا هزینه کلی لیفت بینی همین حدود 300 تا 500 هزار تومان است.

Elnaz

سلام خسته نباشید خیلی ممنون بابت مطالب مفیدتون
من بینیم گوشتیه یکم بزرگه و نوکش پهنه میخام یکم کوچیک شه،بهتره پلکسربینی انجام بدم یالیفت؟؟

دکتر وارسته نژاد

پلسکر بینی اسم دستگاهی است که توسط پلاسما انجام می شود اطلاعات کامل را در لینک زیر بخوانید :
https://www.jarahi24.com/%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c/

Z. A

سلام خسته نباشید.
آیا بینی بعد از لیفت و 2 الی 3بار ترمیم باز هم به حالت اولیه بر می گرده؟
برای بینی که کوچک هست و نیاز به تغییر جزئی داره عرض کردم.
پیشاپیش ممنون ‌‌از پاسخگویتون🥀.
موفق باشید

دکتر محمد حسن وارسته نژاد

بینی های گوشتی بعد از چند سال احتمال بازگشت دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *